fredag 23 mars 2018

Gymmet igen..

Minst 2 dagar i veckan måste man få till på gymmet tycker jag. Så trots träningsvärk så blev det ett pass.. Idag började jag med magmaskinen.. både raka och sneda sit ups.. På de raka körde jag med hela viktkassetten igen.. rutorna ska växa!!  Jag gick över på vader och tryckte på några viktplattor.. Vaderna fick 4 set med 12 repetitioner.. Jag körde ungefär som gårdagens pass med ben och baksida axlar.. Lårcurl med högsta belastning 100kg och benspark med 60kg.. jag är klenare framåt. Jag körde även benpress men där är jag rätt nöjd med 60kg också.. Jag har tidigare haft knäbesvär så det är bättre att inte maxa där..  kompisen fick bråck när han körde benpress på max så det är lite dumt.. Baksida axlar kördes lätt i maskin på 25kg.. några set.. men sen lastade jag på 55kg så det blev lite känsla i övningen.. Jag körde lutande bänkpress med 10kg hantlar i olika lutning och hantel flyes... Därefter la jag mig platt på bänken och körde rodd med 17.5kg hantlar.. Jag gjorde några övningar till men sen var jag nöjd.. 1h och 10min effektiv träning utan någon direkt vila.. jag kör oftast i ett högt tempo...man är ju inte på gymmet för att vila..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar