måndag 28 januari 2013

förkyld...

Även stålmannen råkar ut för förkylningar visade det sig idag.. kvinnor snackar om att föda barn..de skulle bara veta hur det är när en karl är riktigt förkyld..hehe...nä skämt åsido...
Tyvärr blir det nyårslöftet som inte hålls pga detta... jag brukar undvika att lyfta skrot när jag känner mig krasslig... imorgon är jag desto bättre ledig och kan ta det lugnt... har lite olika saker att sysselsätta mig med beroende på vädret.. det är inget vidare just nu med slask och regn..
dels har jag ett rävskinn att skrapa.. sen har jag en vakkoja att modifiera... sen ville grannen ha bete till sin värmländska tunnelfälla... och sen har jag några fällor på hemmamarken att vittja...behöver även pyttsa ut lite tjära på några träd för att undersöka vildsvinsförekomsten... hunden behöver motioneras... och sen har jag som vanligt mina övriga djur att sköta om.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar