fredag 5 februari 2016

Det går bra nu..

För ungefär två veckor sedan körde jag igång med träningen ordentligt igen. Har kört styrketräning ungefär 6 dagar i veckan, har delat på muskelgrupperna så varje del får sin vila mellan passen. Har även hunnit med några promenader och löprundor. Första löprundan gick riktigt bra trots att jag inte sprungit på några månader. Tog 4km av bara farten och blev knappt andfådd.. Kosten ändrade jag i förra veckan och jag har skippat sockret helt och proppat i mig mer grönt. Har köpt in lite hälsokost också som jag ska testa..bland annat nyponpulver och spirulina. Spirulina smakar vidrigt! Men mår man bättre av det så går det väl ner.. Tänkte även komma i gång med mountainbike åkning..  Efter mycket letande på diverse sidor i  några veckor så gjorde jag en beställning idag.. Det blev en merida. Så sommarens motion är säkrad..här ska hojas! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar