fredag 27 december 2013

Kollat fällorna...mm

Idag kollade jag mina mårdfällor.... Det var ju ett tag sen senaste vittjningen... Som så många gånger förr så var det tomt även idag...ett stycke burkskinka blev nytt bete i ett par utav fällorna... Jag passade även på att kolla av några outforskade terrängavsnitt med hunden...jag hittade en plats som skulle kunna passa fint för ett konstgrytsbygge...södersluttning i kanten av en sjö... Och denna upptäckt har satt lite griller i huvudet på mig...funderingarna på grytbygget har dragit igång och diverse skisser har gjorts ikväll...får väl se vad det blir med bygge framöver.. Innan skogen lämnades så passerades åteln med diverse godsaker..det var gott om fågel på åteln, jag åtlade nämligen dan före dopparedagen... Men var håller snön och kylan hus?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar