fredag 16 augusti 2013

Björns jakt i Bollebygd..

Att jag kunnat missa denna butik så länge! Hundratals gånger har jag passerat skylten jakthandel.. i mitt huvud har jag fått för mig att det endast var en nätbutik..  Döm om min förvåning när jag stegade in i en butik med ett skapligt sortiment.. vapen,jaktkläder,tillbehör och framförallt ammunition.. Jag hittade dessutom den ammunition jag letat efter till min 22wmr ett bra tag..gött!! 175kr för ett 50-pack... sen köpte jag ett hygien-kit till mina peltor hörselkåpor..ena skumgummit har det varit ett stort hål i länge(inget kul när man pangar med studsaren!).. Personalen i butiken var riktigt trevlig och jag kände direkt att det här var en butik jag ville gynna.. med andra ord så kommer jag åka hit nästa gång jag behöver bunkra upp ammunition..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar