måndag 25 mars 2013

Snart övertränad?

När träningslusten väl tagit fart så är det svårt att hålla sig ifrån..  förmiddagen ägnades åt en rask promenad på 1 h ihop med hunden.. sen en stunds pumpande med hantlar och kettlebell... strax före middagen var det dags för en löparrunda... rundan som tog 30 minuter förra gången tog nu endast 25 minuter nu... tråkigt nog lyckades jag få mig ett skoskav under löpningen..märkte att jag fick blod på näven när jag skulle fixa till skon som skavde...får väl tejpa på nåt inför nästa runda... 
Under kvällen lyckades jag gräva fram lite gamla tidningar för mer inspiration... body, runners, fighter mag, iform, aktiv träning, friskis mm, det vill säga: nu är inspirationen på topp...
Under dagen lyckades jag dessutom med att köpa mig ett par slagmitsar.. nu skall jag bara hitta en sparringpartner.. Mitsarna är ifrån rusta om nån undrar.. 69kr st....helt ok...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar