onsdag 16 januari 2013

frysa på passet?

Varför ska man stå och frysa på rävpasset? Det funderade jag på häromsistens.. idag gjorde jag slag i saken och tog en biltur ner till XXL i Sisjön... där köpte jag mig ett par överdragsbyxor i hängslemodell..
ynka 599kr för att slippa frysa arslet av sig..det kan det väl vara värt?.. hade önskat att de var lite rymligare bara..men det får väl gå ändå... jag återkommer med inlägg när jag testat dem praktiskt ett tag...
Tänkte länka upp med bild på byxorna på hemsidan men de gick inte att hitta...kanske utgående i sortimentet?

1 kommentar:

  1. När det är riktigt kallt kör jag ett par gamla m/59, flera storlekar för stora med fiberpälsfilsingar under. Då brukar jag svettas om benen ner till -15, komfortabelt är det ner till några grader under 20.... Inköpta på Engelson för någon hundring härom året.

    SvaraRadera