onsdag 26 december 2012

Väntar på månljuset nu..

Lagom till helgen blir det fullmåne.. på lördag morgon blir det dessutom rävjakt med stövare och grythundar.. börjar redan längta.. det var länge sen jag sköt nån räv nu så det börjar bli dags..  idag var jag förbi en åker och strödde hundfoder.. sen har jag ju min väl inåtlade skogsåtel också..  nån räv ska man väl kunna fälla det närmsta..  Undrar föresten hur det ser ut vid mina fällor nu..kanske mården har gått i nån...  tyvärr jobbar jag både torsdag och fredag så jag får vänta ett tag till..  hoppas att det fryser på lite bättre innan helgen och att det faller ett tunt lager spårsnö.. det häringa regnet och blötsnön tycker jag inte om..
Ska se om jag får upp min åtelkamera i helgen också.. kanske kommer grisbesök på åteln...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar