fredag 26 februari 2021

vaccinerat mig..

Idag fick jag möjligheten att vaccinera mig mot covid 19.. Jag hade tänkt att låta bli och hoppade över första erbjudandet vi fick från jobbet...men sen började de snacka om omplacering och sånt om man inte vaccinerade sig. Nåt ska man väl dö av så jag fick väl åka och ta en spruta.. man fick fylla i en hälsodeklaration och jag var kärnfrisk enligt den... Sprutan togs och jag fick sätta mig och vänta 15 minuter innan jag fick lämna lokalen.. efter några minuter började det sticka i tungan som när man får bedövning hos tandläkaren..  jag nämnde det till de ansvariga och fick vänta ytterligare en kvart.. jag dog inte och jag lever än så det gick väl bra då? Tydligen kan man få huvudvärk och feber av vaccinet.... om 10v ska jag få nästa dos...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar