måndag 1 januari 2024

Gott nytt år

Då har vi avslutat 2023! Ett nytt år börjar sin bana. Vi får hoppas att kommande år blir bättre på många sätt och vis.. Ekonomin för min del kommer bli bättre i vart fall då jag avslutar min föräldraledighet. Och i februari månad räknar jag med att starta eget så smått vid sidan om mitt vanliga arbete. Och går det bra så byter jag jobb helt. Men det är ingen panik med det så vi behöver inte stressa. Jag räknar med att köra igång på gymmet igen och trimma till min kropp. För närvarande väger jag 110kg. Jag känner mig otroligt stark men lite indragning av isterbuken skulle behövas... Över 4600 inlägg har det blivit på bloggen... och det är smått otroligt att jag orkat hålla igång den i över 10 år. Den har blivit något av en dagbok för mig..  så den rullar väl vidare.  Gott nytt år mina vänner... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar