söndag 2 januari 2022

invägning..

Började min invägning på 110kg... och mitt nyårslöfte att skippa godis och skräpmat skall jag försöka hålla.. Idag började jag faktiskt att känna av lite sockerabstinens... men om en vecka så har alla såna problem släppt. Förmodligen kommer jag tappa 5 kg på en vecka bara genom den vätska man tappar när man slutar med socker. Imorgon skall jag iväg och göra ett pcr test då det är smittspårning på jobbet pga bekräftade covid fall. Men sen skall jag köra hem veden som jag samlat ihop.. Jag var iväg och inhandlade sågkedjeolja, bensin och nya arbetshandskar ikväll.. för jag sliter nog ut 50 par handskar per år... Min motorsåg får jag försöka skruva ihop igen också.. den är isärtagen för rengöring men jag tappade bort en liten skruv... skruven finns att köpa på nätet för 11kr men frakten skulle kosta 69kr så då blev jag snål...jag får försöka hitta en passande skruv i mina gömmor istället.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar