torsdag 17 september 2020

uppdatering..

Tiden går fort.. Det senaste har jag hunnit med ett kvällspass på kompisens mark, tanken var att skjuta dov eller gris men det blev inget.. Hemma har jag jagat en kväll/natt ifrån vaktornet.. men det var dimmigt och sikten var mellan 10 och 20m.. det blev inget där heller även om grisarna varit där flitigt. En morgon jagade jag fågel hos bonden och det gav 2 kråkor, 3 kajor, 2 skator och 1 duva... alltid nåt. Jag har börjat slakta bort lite djur inför vintern och har även spikat lite nya bolådor. Fruktträd och buskar har beskurits... Idag åkte jag med ett lass skräp till tippen...  Häromdan var jag ute och paddla kanot med mina cykelkompisar.. Jag gjorde även ett rens i min frys och skänkte bort några viltskinn...  Jag har säkert gjort lite annat också som jag glömt för tillfället...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar