måndag 9 april 2018

Vår..

Våren är verkligen här nu.. Jag har börjat röja i trädgården vid min damm... Tanken är att få bort en del sly och rensa i tillflödet och avrinningen.. jag borde även ta och gräva ur dammen lite..  Motorcykeln har blivit luftad och jag har hunnit tanka den två gånger redan. Grävlingen har visat sig framför åtelkameran..
Grannen har fått en hel flock med lamm.. Blåmesarna har flyttat in i holken hemma...
Jag testade nya löparskorna ikväll.. 3.5km rask promenad med några korta löp.. Sen blev det marklyft och knäböj med stång när jag kom hem... jag är fortfarande förkyld men på onsdag drar jag nog till gymmet ändå..  Igår bytte jag till sommardäck på första bilen...några bilar kvar att byta på.. Isen på sjön är riktigt risig så snart får jag sjösätta båten.. Havsöringfisket ska jag väl ta mig tid till också någon dag...En härlig tid nu men fullt upp på alla fronter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar