tisdag 21 mars 2017

Lite av varje..

Idag testade jag att jogga lite med hundarna... det verkar som att det kommer gå fint när jag kör igång. En kompis retades igår då han var ute och joggade 21km på 1h och 48min.. Springa 21km vill jag med göra... men förkylning på förkylning ställer till det..Idag kände jag mig pigg så jag tränade lite lätt med vikter hemma.. triceps.. axlar.. bröst mm. Jag fick en stund över på förmiddagen till att både handla blommor och plantera i mina utekrukor.. Jag köpte jord så det skall räcka till att plantera annat också.. Igår tog jag en vända till ullared och shoppade.. vildsvinstjära.. knivar.. mm.. Idag har vi rockat sockarna i familjen för att uppmärksamma downs syndrom...  Jag ringde körskolan idag igen.. snart kör de igång!  Imorgon är jag ledig och nästa dag likaså..  kråkorna väntar på bly..det tror jag i vart fall.. så nån jakt skall väl hinnas med.. Dessutom har jag lovat att hjälpa till med att hemslakta några får om jag får tid över.. Och min motorcykel skall startas upp och oljebyte skall göras... Kaninerna börjar få ungar och äggkläckaren är igång.. Fullt upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar