måndag 24 oktober 2016

Skogen med stövarn

Skogen med stövarn idag.. Jag parkerade vid konstgrytet och öppnade bagagen.. Det blev upptag direkt och hunden drev bortåt.. Men konstigt nog så blev det tyst ganska omgående och hunden kom tillbaka. Vi gick vidare och han stack iväg på nytt.. Han var borta länge idag..20-25 min innan han kom åter. Vi gick en bit och han stack iväg ännu en gång.. och nu tog det tid. Jag vet inte om jag hörde skall eller om jag inbillade mig det.. finns ju lite annat som brötar kring marken såsom vägar, tåg och flygplan.. men hunden kom iallafall tillbaka efter 40 min ungefär.. Börjar bli läge att skaffa pejl till hunden nu när han drar iväg....men bra att han är såpass självständig i sitt sök och inte går tätt inpå som en benvärmare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar