tisdag 25 augusti 2015

Kommit igång med träning..

När man är ute i skog och mark så är det bra om man är i bra fysisk form.
De senaste två veckorna har jag kört igång på allvar.. Det har blivit en extra promenad på ca 4 km om dagen. Det har dessutom blivit 7 joggingrundor på 4 km. Skoj att löpa så jag investerade i nya skor.
Promenaderna och löpningen har toppats av styrketräning..1-1,5 h per dag. Bänkpress..marklyft..ryggresningar..sit ups. .plankan..axelpress..plus diverse andra övningar för triceps och biceps mm. Jag har skivstång..hantlar.. kettlebell. .gummiband..och flera andra grejer att öva med.. Senaste veckan har jag lagt om kosten och tagit bort allt onyttigt och bytt ut mot grönsaker. Det känns redan som resultaten är på väg..

1 kommentar:

  1. Börjar väl bli dags att göra något sådant här med. Såg några bilder på mig i tidningen idag, nog fan hade jag antydan till gubbmage....

    SvaraRadera