lördag 11 maj 2013

På träningsfronten..

På träningsfronten är det inte riktigt som det var tänkt... besvären med knäna blev värre... varken löpning eller cykling har fungerat.. promenader däremot men max 1h per dag.. otur men med facit i hand så gick jag nog ut lite för hårt i början.. lätt att vara efterklok.. Till saken är att jag  prioriterat styrketräningen istället.. skivstång inhandlades på Rusta.. 200kr för stången och 500kr för ett 30kg´s viktpaket..  tanken är att jag skall köpa ett viktpaket till framöver..  Jag har även ordnat ett dvd-paket med pass för hemmaträning, mma-inspirerad träning.. tapout xt heter det..Första dagen körde jag genom de två första filmerna och slet på bra.. träningsvärken satt i tre dagar..hehe... Jag har dessutom investerat i en slagsäck som jag skall hänga upp här hemma..  15kg,s med handskar för ynka 499kr på Stadium...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar