tisdag 19 mars 2013

mer träning...

Idag tog jag fram min cykel och cyklade en runda i högsta hastighet(nästan)... 50 minuter tog cykelturen och det kändes rejält i benen... det var i kallaste laget med vind och minusgrader men det fick gå.. cykeln var min mountainbike..en hoj köpt på biltema för några år sedan... helt ok kvalitet med shimanoväxlar och continentaldäck... 3000kr vill jag minnas att den kostade... tanken är väl att den skall användas flitigt framöver...den har mest stått sedan den köptes....Nu i eftermiddag åkte jag ner till XXL i Sisjön och köpte mig ett extra par löparbyxor att använda i kyligt väder..de passar nog fint att cykla med också... Igår var jag förresten ute på en minimal löprunda i 10 minuter..det räcker gott såhär i början...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar