söndag 30 december 2012

ändrade planer igen...

Ställde klockan att ringa kl 6.00..blev lite förvånad när jag vaknade 9.30... inte bara hunden som var trött efter gårdagen... tittade ut genom fönstret och såg att det regnade.. riktigt töväder ute... bestämde mig för att städa kaninburar och hönshus nu när allt i burarna tinat ordentligt... klockan 13.30 kom jag fram till att jag skulle ge mig ut i skogen så jag åkte iväg med några fällor och några påsar fisk.. när jag kom till jaktmarken såg jag att bommen var öppen och strax därefter träffade jag en i jaktlaget som sa att de jagade älg idag.. lika bra att åka hem igen.. jag vill inte störa annan jakt på marken då jag endast är där för predatorjakten..
Får se om jag tar mig ut imon istället eller om det blir ett fiskepass..har ordnat mört idag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar