måndag 29 oktober 2012

Terrarie fixat..

Besökte mässan i lördags och fick tag på ett terrarie.. begagnat men i bra skick...
Det var rätt mycket folk på mässan och tydligen hade det varit rekord i antalet besökare.. något trångt att se alla djur men en del roligt fanns det där..  jag hade tydliga order hemifrån om att inte köpa några mer djur så jag fick hålla mig, annars hade jag kunnat tänka mig både stäppvaraner,spindlar, och fler ormar.. en rejäl padda hade varit fint med...  Nu fick jag nöja mig med att handla växter till terrariet,och så var ju burbolaget där så jag köpte 2 mindre labb-burar till musuppfödning och ett 25 pack frysta möss..  har funderat på om jag inte ska dra igång en liten musuppfödning..har en hel del burar sen tidigare.. möss är roliga husdjur..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar