torsdag 31 december 2020

Gott nytt år..

Dags att summera det gångna året... I mina ögon är det i mångt och mycket ett riktigt skitår... till stor del pga pandemin... Träningslusten dog ut totalt när alla lopp ställdes in...cykling.. löpning.. och swimrun som jag tänkte prova på... Hönsmarknader och annat kul föll bort... Helst skulle man inte träffa några människor alls.. Jobbet är ju tryggt men då man inte får jobba med symtom så blir det mycket sjukfrånvaro... corona ledig... och samtidigt en möjlighet att jaga.. i skogen är man oftast själv. Jakt har det blivit en del.. 5 vildsvin.. 2 hjortar och ett rådjur har hamnat i frysen.. och annat har skjutits också...  Imorgon bitti drar allvaret igång.. då blir det en nystart när det gäller träning och hälsa..  Det är kul att ha mål och ambitioner i livet och att förbättra kroppen är ju alltid aktuellt.. I vår tänker jag även satsa mer på odlingarna...med potatis och grönsaker och all min humle... sen har jag en del grejer jag vill bygga..såsom pizzaugn.. ny rök.. jordkällare mm... och en bil i garaget som jag köpte i höstas... som ska renoveras... men den bilen är lite hemlig ännu... Jag vill önska er alla ett gott slut och ett gott nytt år... Och hoppas att ni vill fortsätta att följa mig och vad som händer på bloggen.. Lämna gärna en kommentar.... Ha det bra mina vänner! 

1 kommentar:

  1. Jag har läst alla dina inlägg i flera år och tänkte fortsätta så länge du orkar hålla på. Gott nytt år!

    SvaraRadera