torsdag 6 december 2018

träning och träningsfunderingar..

Idag var jag ute och löpträna med terriern. Det fick räcka med 3.5 km. Imorgon får jag skidorna som jag har beställt.. hemleverans till dörren.  Konstsnöspåren ligger på några av anläggningarna i närheten. Tiden är knapp till att träna om man skulle ge sig på vasaloppet.. Jag har faktiskt kikat på rullskidor också utifall att snön skulle utebli... man är lite lätt galen när man snöar in sig på saker.. Sen insåg jag att det fanns skidskytte på en av klubbarna i närheten hemmavid.. skytte har jag tävlat i när jag var ung.. även om det var med luftgevär på den tiden. Det är väl tur att min plånbok begränsar mina intressen för hur skulle jag hinna med allt.. Det vore gott med en redig vinst på nåt lotteri.. då kunde tiden på jobbet läggas på nöjen istället.. även om jag trivs på jobbet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar