måndag 31 december 2018

Gott nytt år..

Jag vill passa på och önska alla mina läsare ett gott nytt år.. Vissa avger nyårslöften och vissa gör det inte.. hursomhelst önskar man att nästa år blir bättre än detta.. Jag ska försöka med att plocka fram rutmagen med bättre kost och fortsatt träning.. jag tänker satsa på att genomföra klassikern.. och lära mig att simma crawl ordentlugt..En annan grej som jag har funderat på är att lära mig rida.. på en häst! helt galet men det vore kul.. Jag har dessutom funderat mer på att brygga eget öl.. Det är kul att utvecklas och lära sig nåt nytt.. man blir aldrig fullärd..  Broder Tuck åtlade vid vakkojan där hemma och jag hoppas att första grisen skjuts hemmavid nästa år.... Jag hoppas att jag får skjuta första räven för stövaren också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar