måndag 12 februari 2018

Gymmet..

Körde pass nr 10 på gymmet idag.. och nu är det 5e veckan jag gymmar..  Som vanligt blev det uppvärmning på cykeln i 20 min..  Sen körde jag biceps med stång i bicepsbänken.. 28 kg fick räcka och efter ett antal reps så var armarna svullna. Jag gick över på ben och tränade framsida och baksida.. sen körde jag latsdrag med 3 olika grepp och lite lättare vikt.. Sen 2 bröstövningar och även de med lätt vikt. Baksida axlar körde jag i maskin..först lätt och sen en omgång tungt. Avslutade med 2 tricepsövningar med drag.. och sist av allt så körde jag slut på biceps med 2 dubbelgrepp och var arm för sig i dragtrissan.. Jag försöker träna mer eller mindre hela kroppen varje pass men lägger mer kraft på någon vald del av kroppen.. Efter 8 veckor ska jag dela upp kroppen i 3 olika pass..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar